Monday 17 September 2012

Wetin Be Dis Na?

Like this so, how una dey? I know say some people go don vex why Ogus Baba non dey blog since 7 september, well at all at all na witch, Na me and Basket Mouth go one show for London na e cause abeg make una vex.



If I tell you say Basket Mouth non dey try at all una non go believe, see as basket Mouth  Dull my Style for PTI Junction in London, abeg make i bone that one no be wetin i get for today be that.

 Seriously base on tradition come to think of it, As i land for 9ja today so i dey happy die, you knw wat? see fine fine babe wen facebook just dey suggestion for me, oboy see me oh if u see dis babes eh? na bomb, if i non lie i added like 50 of them b4 i jam this tree, see as i dey provoke here.

I swear Facebook non try for this one jor, see as this man just spoil my day, Check am out now, If na you how you go feel?.

7 comments:

  1. hehehe Ogus u non go kil person one day ooo

    ReplyDelete
  2. heheh una just dey laff im write put,,, lolz Ogus u suppose vex pass like dis na, but Ogus dat one of say u and BM go london so na lie oh abi?

    ReplyDelete
  3. hahahahaha ogus u don come again

    ReplyDelete

Say Something about this Post