Saturday 6 October 2012

Globalwalyy Just come driving a Car In Lagos

how una dey? make i run quick tell you what happen to me yesterday,
I come lagos for the First time yesterday, because i Just buy one beautifull car, so i karry am come lagos make i come do buga..


When i reach Lagos, Naso i saw something wey then they call TRAFFIC LIGHT, i never hear am before except yesterday, as i no get motor before now... as i was driving, when its my turn to cross the road  The thing Just Change o Red, i just immediately get down from the car and started Running.... All the lastman keep running also, i don't know they are running after me, one just catch me..

 Oga where did you think your are running to, one last man asked me I was about to cross the road with my car, when your Traffic light Turn Red, i was afraid because in my own Village RED means DANGER, So i think BOKO HARAM don reached there
Oya  wait, what Does the read light Means to you?? make you na tell me below because for my village its means danger and Those yeye last-man say dey go karry me go Court.... oya make una rush Follow me on Twitter and i dey alive for Facebook
and make una Visit Cashdove.com

18 comments:

  1. Hmm who is global again oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh? Walyy is globalwalyy hope u guys will have some fun wit him :{P

      Delete
  2. hmm impressive
    Ogus where have you been since oo warri is on fire today hope u go dey

    ReplyDelete
  3. dis one non work oo

    ReplyDelete
  4. Huhhhhhhhhhhhhhhh WTF.... Ogus wats is dis na?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wetin na? Me non knw wetin u mean oo

      Delete
  5. Funny Huu******************bt who be dis?

    ReplyDelete
  6. hehehe for my village na Danger ooo tank God as u run ooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na danger for my Village oo thats why i run o

      Delete
  7. hehehe Funny u walyy

    ReplyDelete
  8. lols you just made my day... nice crack hehehe na wetin person non knw na

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes o, na because for my village na Danger, na the tin make me run o

      Delete
    2. Na so Afterall no body won die now hehe

      Delete
  9. Replies
    1. thank you very mush, hope to see you next time

      Delete

Say Something about this Post