Thursday 23 August 2012

Joke Of The Day - Nigerians Conversation

Only Nigerians Can Have A Full Conversation With Just Questions!

DELE: my guy, how far?
EMEKA: wetin dey hapen?
DELE: why you just dey call me now?
EMEKA: you buy me credit?
DELE: dis one wey u call so, u wan show?
EMEKA:where you dey?
DELE: you sabi pius' place? EMEKA: make we block there?
DELE: u wan make we block for another place?
 EMEKA: you get doh?
DELE: wetin u wan take money do?
EMEKA: we no suppose to drink?
DELE: na me born you?
EMEKA: no be you be my chairman?
 DELE: abi cr*ze dey log onto u? Na my doh u go use maintain?
EMEKA: before nko?
DELE: u serious, abi u dey play?
EMEKA: bros,wetin u think?
DELE:so u know really hold change eh? And u wan drink? U no dey shame?
EMEKA:bros, which ones na? Na change for beer dey cause diz kind yarn?
DELE:before nko?.

12 comments:

  1. heheh lolz nice one

    ReplyDelete
  2. Lol....Make we laff?

    ReplyDelete
  3. Ehen! Why is ur blog full of skool results dat Nd dat...I just graduated last yr..I hate seeing skool stuffs..no be say I be olodo o ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I knw say u b one of those babes wey dey miss class anyhow anyhow...

      Delete
    2. heheh true talk @just winch

      Delete
  4. Tax collector of Zion23 August 2012 at 14:53

    LmfAo!!!!!!....d joke is kind of stale though it's a remake/remix
    @francex; idey feel u
    @justwin h; seems lyk u r in every blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. D songs u listen to repeatedly r not stale.cut comedians some slacks jare

      Delete
  5. @francex; u don begin to dey laugh?

    ReplyDelete

Say Something about this Post